Subject: Arvamus kergliiklustee projekteerimistingimustele_Piira
From: "Kadri Lepik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 12:15:02 +0200

Tere!

Transpordiamet kaasas Muinsuskaitseameti riigi tugimaantee 21
Rakvere–Luige km 3,0-3,5 asuval lõigul jalgratta- ja jalgtee

ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse.

Saadan Muinsuskaitseameti arvamuse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Kadri Lepik
Lääne-Virumaa nõunik
Muinsuskaitseamet

[email-masked]
 <https://www.muinsuskaitseamet.ee> www.muinsuskaitseamet.ee
F. R. Kreutzwaldi tn 5, Rakvere linn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.